poniedziałek, 13 czerwca 2016

0. Gra znowu jest tylko grą...


                Idealna sukienka, fryzura i subtelny makijaż... Zjawiskowa... Wyjątkowa... Piękna... Ona... Kobieta należąca do tej kategorii, której nie mogą mieć wszyscy, ale może jednak mogą? Pozory... Gra, to jedynie gra.
                Kobieta uśmiecha się do każdej osoby, którą mija. Jej sztucznych uśmiech zdradza, że to tylko gra, ale jednak nikt nie zauważa tego, jaka jest prawda. Wszyscy mają założone na swoje twarzy maski, które są pełne fałszu i egoizmu. Tak, to zapewne uroki tego świata... Gra, to jedynie gra.
                Kobieta czuje na swojej talii ręce mężczyzny, o wiele starszego mężczyzny... Sztuczny uśmiech powiększa się na jej twarzy jeszcze bardziej. Nikt nie mia pojęcia, że ona prowadzi walkę w swoim wnętrzu, ale przecież... Gra, to jedynie gra.
                Nagle w pomieszczeniu pojawia się mężczyzna. Wysoki, przystojny, wyjątkowy... Idealny dla niej, ale nieosiągalny. Jego wzrok natrafia na oczy kobiety... Wszystko staje w miejscu, nie istnieje nic, oprócz tej dwójki i nagle... Nagle wszystko się kończyć. W oczach widać jedynie politowanie, a gra znowu jest tylko grą...

 ---
Cześć! Jestem tutaj nowa. Mam nadzieję, że mnie polubicie. Czekam na Wasze opinie.

Całuję,
Stranger

11 komentarzy:

  1. Witaj.
    Zaprosiłaś mnie, więc jestem.
    Powiem szczerze, że jestem zaciekawiona co będzie dalej.
    Prolog jest dość tajemniczy i intrygujący.
    Czekam na jedynkę i zapraszam do siebie
    http://zamkniete-powieki-go-nie-widza.blogspot.com/
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka. Zaprosiłaś mnie i się pojawiam ;)
    Ohohoho, prolog taki tajemniczy,że nie mogę się doczekać co będzie dalej, co ty nam tutaj ukażesz.Na pewno będzie to jakaś perełka,cudeńko.
    Pozdrawiam ! :*
    PS. Zapraszam również do siebie. http://dennekjaerligheten.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaprosiłaś mnie, więc się pojawiam.
    Zapowiada się tajemniczo i ciekawie. Będę czekać na kolejne rozdziały.
    Zapraszam Cię serdecznie do mnie w wolnej chwili :
    http://nowyty-nowaja.blogspot.com/2016/06/rozdzia-drugi.html
    http://gdy-pragniesz-gdy-chcesz.blogspot.com/2016/05/prolog.html
    http://this-is--the-time-of-our--lives.blogspot.com/2016/05/1-zaopatrz-sie-w-leki-na-depresje-i.html

    Przepraszam za spam i gorąco pozdrawiam.
    Buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaprosiłaś, więc jestem!
    Bardzo mi się tutaj u ciebie podoba. Jest niesamowicie tajemniczo, prolog świetny, niezdradzający zbyt wiele. Na pewno będzie ciekawie ^^
    Czekam na kolejne rozdziały, mogłabyś informować? :)
    Buziaki :**
    PS. Zapraszam również do siebie, jeśli masz ochotę. Adres już znasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem :)
    Zaprosiłaś, więc postanowiłam zajrzeć.
    Prolog, jak dla mnie bardzo ciekawy, więc zapowiada się wspaniała historia :)
    Blogi o Gregorze strasznie lubię, więc jestem jeszcze bardziej na tak!
    Czy mogłabyś informować mnie o nowościach na moim blogu, na którego bardzo serdecznie Cię zapraszam.
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka! ;**
    Jeśli Ty dopiero zaczynasz pisać to moje ukłony w Twoją stronę!
    Intrygujący początek, wszystko jest takie prawdziwej nieidealne, podoba mi się to!
    Chętnie zostanę z Tobą do końca, całuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! :) Dziękuję za zaproszenie! ^^ I przepraszam, że zjawiam się dopiero teraz. :(
    Muszę przyznać, że pięknie tutaj masz. :)
    Przeczytałam już dziś rano, ale dopiero teraz zjawiam się z komentarzem, bo hałaśliwe korytarze nie są najlepszym miejscem do pisania komentarzy. :)
    Zaczęłaś krótko, ale bardzo intrygująco. Bardzo zaciekawiło mnie to opowiadanie. ^^
    Twój styl piania też jest świetny. Lekki i przyjemny, aż chce się czytać i czytać! :D Dlatego ubolewam, że uraczyłaś nas tak krótko. ^^ Ale wiedz, że czytałam od samego początku z zapartym tchem! :D
    No, a poza tym... Gregor! ♥
    Czy możesz mnie informować? :))
    Czekam na kolejny! ;D
    Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również serdecznie zapraszam do siebie:
      http://wlasny-skrawek-nieba.blogspot.com/2016/06/skrawek-siodmy.html :)

      Usuń
  8. Cześć :D
    Dziękuję za zaproszenie :D
    Zaintrygowałaś mnie tym prologiem :D
    Nie wiem czego się spodziewać, ale to chyba właśnie ciągnie mnie do tej historii :D
    Będę wdzięczna za informowanie o nowościach :D
    Pozdrawiam :*
    P.S. Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz mnie!
    Zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaprosiłaś mnie już jakiś czas temu, ale ja dopiero dzisiaj znalazłam czas, aby zajrzeć na Twojego bloga.
    Nie przepadam za Gregorem, ale zostanę, bo chętnie poznam historię, którą dla niego przygotowałaś. Prolog bardzo mi się spodobał i zdecydowanie pokazał, że posiadasz talent. :)
    Informujesz o nowościach? Jeśli tak, to bardzo o to proszę!. :)
    Ściskam. ;*

    ps. Gdybyś miała czas to zapraszam również do siebie. :)
    konsekwencje-milosci.blogspot.com
    ochronic-przed-zimnem.blogspot.com
    caly-swiat-szepcze-za-jej-plecami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń